Blog Archive

Tuesday, October 4, 2011

FW: يه مجموعه كم نظير - لذت ببريد







Subject:  يه مجموعه كم نظير - لذت ببريد
 


aaa


آلبوم شماره یک
آلبوم شماره دو


1
عبدالعلی وزيری
1
امين الله رشيدی
2
تاج اصفهانی
2
کوروس
3
محمد رضا شجريان
3
فريدون فروغی
4
اکبر گلپايگانی
4
داريوش رفيعي
5
غلامحسين بنان
5
داريوش اقبالي
6
جواد بديع زاده
6
هوشمند عقيلي
7
محمود خوانساری
7
نادر گلچين
8
حسين قوامی
8
عماد رام
9
عبدالوهاب شهيدی
9
عارف
10
جمال وفايي
10
کوروش يغمايي
11
نادر گلچين
11
محمد نوري
12
ايرج
12
ويگن
13 جمشيد شيبانی سيمين بري 13 حسن گلنراقي مرا ببوس
آلبوم شماره سه
آلبوم شماره چهار
 
 
1 مرضيه خداکنه که خوابم نبره 1 امين الله رشيدي سپيده
2 دلکش مهمانت منم 2 عبداوهاب شهيدی از تو بگذشتم
3 ياسمين هر که ديدم ياري داره 3 سياوش شجريان سايه لرزان
4 الهه کعبه دلها 4 اکبر گلپايگاني هوس ميکده
5 فرح انتظار 5  محمود خوانساري دعاي دل
6 پروين غوغاي ستارگان 6 حسين قوامي جواني
7 شمس سنبل 7 غلامحسين بنان هستي
8 پوران کيه کيه در ميزنه 8 عبدالعلي وزيری بی خبر
9 هايده رفتم 9 داريوش رفيعي شب انتظار
10 مهستي آنکه دلم را 10 جواد بديع زاده گل پونه نعنا پونه
11 حميرا به دنبال دل 11 تاج اصفهاني رنگهای طبيعت
12 سيما مافيها ناديده رخت 12 اقبال آذر چه شورها

آلبوم شماره شش
آلبوم شماره پنج
   
1 دلکش بازگشته 1 دلکش و عارف فارغ از دگران
2 مرضيه مينای شکسته 2 الهه و ستار رسوای زمانه
3 الهه زمانه ما 3 پوران و منوچهر شب ميائي
4 پروين پيک سحری 4 الهه و عارف تجديد عهد
5 پوران دستی نگيرد دست من 5 دلکش و ويگن بروی از يادم
6 رويا دل بي گناه 6 عهديه و عارف افسانه زندگی
7 ناهيد غروب کوهستان 7 دلکش و يگن رقيب
8 فرح سوز ساز 8 پوران و عارف يارم شو
9 شمس می و مينا 9 ويگن و الهه رفتم
10 روحبخش گله از تو 10 پوران و ايرج از من بگذر
11 ملوک ضرابي بيدل 11 عهديه و عارف يک شب يک روز
12 روح انگيز چه شود گر فکني 12 پوران و ويگن کمتر شب زنانه
13 قمرالملوک وزيري نرگس مست 13 الهه و عماد رام تو شاهدی ای غم
14 مرضيه و بنان بوی جوی موليان 14 عهديه و ايرج شيرين و فرهاد
 
آلبوم شماره هفت
آلبوم شماره هشت
   
1 سيما بينا عزيز بشين به کنارّم 1 حسن گل نراقي مرا ببوس
2 دلکش به کنارم بنشين 2 جمشيدشيباني سيمين بري
3 هنگامه اخوان موسم گل 3 حسن گل نراقي ستاره مْرد
4 پريسا تنها تو بمان 4 عباس مهر پويا مرگ قو
5 سيما مافيها امشب شب مهتابه 5 محمد نوري آرزو ها
6 مرضيه اشک من هويدا شد 6 ويگن مهتاب
7 سيمين غانم بسوزان 7 منوچهر سخائي نامزدي
8 رامش فروغ وفا 8 روانبخش بدگمان
9 عهديه شمع سوزان 9 آرتوش سنگ قبر آرزو
10 فرشته نم نم بارونه امشب 10 عارف درياچه نور
11 گيتی عاشقانه 11 ستار همسفر
12 عماد رام فرنگيس 12 داريوش رهگذار عمر
13 کوروش يغمائي گل يخ 13 فرامرز اصلانی آهوی وحشی
14 پريوش و تورج کو بخت بلند 14 فريدون فروغی نياز
آلبوم شماره نه
آلبوم شماره ده
   
1  الهه فريب 1 جمال وفائي تيروم تيروم
2 دلکش عاشقم من 2 عهديه خاطر خواه
3  سيمين غانم از تو تنها شدم 3 نعمت الله آغاسي مرو با ديگري
4 پري زنگنه پائيز 4 سوسن نميشه
5 گوگوش دل تنگم بناله 5 علی نظری نازي
6  هايده تنها با گلها 6 روحپرور تنگه دلت
7  عهديه عاشق شدم 7 داوود مقامی واي عمرم سر اومد
8 پوران زندگی 8 ايرج مهديان آسمون کبود
9 سيما بينا پرستوي عاشق 9 گيتي گل مريم
10 گيتي داره مي سوزه تنم 10 امير رسائي دستمال دستت
11 رامش ميتونی مشت منو وا بکني 11 پوران اشکم دونه دونه
12 نلي عروسک شکسته 12 منوچهر سخائي کلاغا
13 تاجيک گلستان 13 فيروزه شاخه سنبل
14 قاسم جبلي مريم 14 حسن شجائي ميخانه
15 حسين همدانيان بابا کرم 15 ايرج الف - ب
16     16 الهه پاشنه طلا
 ترانه هاي ايرج مهديان
 

ایرج مهدیان ایرج مهدیان
آلبوم شماره یک آلبوم شماره دو
1 می خواستمت ببینم امروزو فردا کردی  ,  تا چشمم رو دور دیدی ... 1 ما سینه سوخته ی عشق پاک همیم , می خوایم همدیگرو اما ....
2 من چشامو به شهر بارون می دم , به ابرهای سرد زمستون می دم... 2 تو نیستی که زندگی اش را باخت , تا کی دلت غم منو شناخت...
3 عمریه غم شده مهمون دلم , از دورنگی ها پریشونه دلم , آدما هم...... 3 الوداع ای خاطره ها , می روم از شهر شما , نمی خوام بهارو...
4 در آسمون دله من پرنده پر نمی زنه , به کلبه ی غم زده ام محبت .... 4 زیر آسمون پیرو زیر خورشید کویر , واسه ی این تنه سوخته ...
5 زندگی شرح کتاب روزگاره آدماست , از یه مادر مهربونتر مثله ..... 5 ای گل من ای گل نیلوفرم , ناز تورا به جان و دل می خرم , .. ..
6 اگه حورو پری باشی , خدای دلبری باشی کسی برات نمی میره........ 6 وقتی من و دل تو زندگی عشق و شناختیم , از رنج  و غمش دم نزدیم ,
7 خیلی حرفهاست که بگم , ولی همزبونی نیست , تشنه ی محبتم دست .. 7 نذار ای مرد قایقران تو این دریای ناآرام بمیرم من , دلم تو سینه ...
8 غزل چشمای تو خوندنیه , من و از خودت برون تا می تونی , قد و ... 8 یه عاشقم یه عاشق , عاشق سرسپرده , بیا به دیدن من تا عاشقت ..
9 کتاب خوب قلب من با یادت هر ورقش قصه ی گرم خواب , تو ذهنه.... 9 برگ زرد پاییزم , از درد و غم لبریزم , با یادت در تنهایی ....
10 بدون عشق نمی شه زندگی کرد , به عشق باید همیشه بندگی کرد , .... 10 برگ زرد پاییزم , از درد و غم لبریزم , با یادت در تنهایی ....
11 موزیک خالی 11 وقتی که برگی رو زمین می افته , حس می کنم گریه ی بی صداشو..
12 موزیک خالی 12 موزیک خالی
ایرج مهدیان ایرج مهدیان
آلبوم شماره سه آلبوم شماره چهار
1 نامه رسونه شهر ما , هر روز توی این جاده ها , از این کوچه به اون... 1 دل من از این می سوزه که توی دنیای خدا , شده یک دروغ کهنه ....
2 ای ابرو کمونی واستا واستا , می خوام بدونی که واستا واستا , واستا که .. 2 دوباره رنگ آسمون پریده , دلم از سینه چون ...
3 مسافره عزیزم , رفتی سفر سلامت , اون وعده ای که دادی , می مونه به . 3 نه به اون شوری و شورو , نه به این بی نمکی .......
4 دل من شهر غم خاوش و سرده , مثل یک کوهه غمه , خونه ی درده , ..... 4 من مرغکی پر بسته ام , از زندگانی خسته ام , خیلی دلم گرفته ..
5 زمونی مرغکی بودم سبکبال , به باغ زندگی آزادو خوشحال , ............. 5 هر دلی دیدم یاری داره , دل من چی داره , صدف ها ..
6 خیلی حرفه که آدم هیچی نگه دووم بیاره , یه رفیق جای رفیق هستی شو.... 6 واسه من زمونه یک زندونه تنگه , چرا با دل من زمونه می جنگه ..
7 زورقی در دست طوفان مانده ام , کلبه ای خاموش و ویران مانده ام , ... 7 تو وفا نمی شناسی , تو صفا نمی شناسی , پس از آن همه محبت..
8 یک عمره که سوختم و گفتم دیگه رنگی که نیست بالاتر از سیاهی ...... 8 کی میگه مجنون دیگه نیست لیلی فقط همون یکیست , ..
9 دیگه دل از همه دنیا سرده , کی میگه گریه دوای درده .......... 9 خاطره ی عشق تو از خاطر من نمی ره
10 تو قشنگی توقشنگی توقشنگی , مثل یک عکس خیالی تو یه قابی...... 10 دلم رنگ شب یلدا گرفته , دلم از این دو رنگی ها گرفته , من آن ..
11 دل گرفته زین همه بیگانگی ها , رنگ ها نیرنگ ها , دیوانگی ها...... 11 موزیک خالی
12 تورو با غریبه می بینم صدام در نمیاد , دلم اتیش می گیره , کاری ازم .. 12 بار غم دوش جانم می کشم , من بدوش ناتوانم می کشم , ..
13 دنبال تو اومدم سایه به سایه , زخم زبون شنیدم به خاطر تو...... -  
ایرج مهدیان ایرج مهدیان
آلبوم شماره پنج آلبوم شماره شش
1 خار خشکی در کویرم , در غیاب باد اسیرم , تشنه ی یک قطره... 1 آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست , هر کجا هست خدایا...
2 دلت یه شوره زاره , کویره بی بهاره , کی باقبون عاقل در شوره .. 2 ای دل بسه دیونگی اندازه داره  این خونه ی ویرونه صد دروازه..
3 اگه دنیا جای رنج و غمه , غم نخور چون عمره ما یک دمه .... 3 گل مریم , گل مریم سر راه تو پر پر کردم , ندانستم قسم های تو باور..
4 زخم بی رحم زمونه , کهنه می شه رفته رفته , می گذره هر چی.. 4 ای اسمون کبود مگه من چه کردم که دلم زدام بلا نشود یک لحظه..
5 عشق من با من باش , بیا بیا اشک مرا دامن باش , من جسم بی .. 5 آتیشارو فوت کنیم تو چشمه شیطون , تا قیامت بمونیم یک ...
6 دخترم تو راحت جونه منی , گرمیه رگهای بی خون منی , .... 6 همه شب من در دل بندر دیده به راهم تا که تو بازآیی , شده هر شب..
7 شب شدو باز دوباره , دل غم وغصه داره ,از زمین و آسمون... 7 می خوام مثل دیونه ها سر بکشم تو خونه ها , بپرسم از همسایه ها..
8 خونه ی من بدون تو خاموشه , بعد از تو دل باکی میخواد بجوشه ,.. 8 هر چی میاد سر من بازی سرنوشته , نفرین به روزگارم نفرین به...
9 توی شهر قصمون یک پری خوشگله بود ,اجرای آهسته 9 این دلم دیوانه شد...........................................................
10 ای پرنده ای پرنده شوق پرواز در تو مرده , شعر تلخ خستگی رو... 10 توی خوشگلا از همه سری , من اینو خوب می دونم , ....
11 دل من شهر غم خاموش و سرده , مثل یک کوهه غمه , خونه ی درده , ..... 11 تو اولین عشق منو آخرین عشق من تویی , نرو منو تنها نذار که ...
-   12 دلم رنگ  شب یلدا گرفته , دلم از این دو رنگی ها گرفته , ...
-   13 آی حبیب , آی حبیب , می خوام برم
-   14 الوداع ای خاطره ها می روم از شهر شما , نمی خوام بهارو با
ایرج مهدیان ایرج مهدیان
آلبوم شماره هفت آلبوم شماره هشت
1 نوره چشم من تویی که تویی یک عمر محرمم هستی ,توی روز .. 1 سرنوشت من و تو مثل همه , مونس و همدم ما درد و غمه( آسمونتو)
2 از این نامردمی ها می گریزم , از این جنجال و غوغا می گریزم ,... 2 هوس
3 گذشته هارو از یاد مبر ای بیخبر , از درد من , زندگی بیتو نمیشه... 3 اگر حور و پری باشی , خدای دلبری باشی , دیگه کسی برات...
4 مگه از زندگی سیرم نمودی , کاش هرگز تود لدارم نبودی , این...... 4 خواهر ناز کوچولو دیگه نترسی از لولو
5 تورو با غریبه می بینم صدام در نمیاد , دلم آتیش می گیره .. 5 میروم دیگر چون پرستوها , می کنم ترک آشیان دیگر...( میروم )
6 باز می خوای یار دیگه پیدا کنی , مگه من از دست تو کم می کشم,.. -  
7 عشق من با من باش , بیا بیا اشک مرا دامن باش , من جسم بی .. -  
8 دخترم تو راحت جونه منی , گرمیه رگهای بی خون منی , .... -  
9 توی شهر قصمون یک پری خوشگله بود ,اجرای تند -  
10 ای پرنده ای پرنده شوق پرواز در تو مرده , شعر تلخ خستگی رو... -  
11 در آسمون دل من پرنده پر نمی زنه ,به کلبه ی غم زده ام محبت سر .. -  
12 دلت یک شوره زاره کویر بی بهاره ,کی باغبون عاقل تو شوره.. -  
-   -  
ادامه آهنگ های خاطره انگیز قدیمی

آلبوم شماره یازده آلبوم شماره دوازده
با تشکر از دوستان خوبم در انجمن موسیقی پرشین تولز ترانه های شادروان استاد فریدون فروغی
1 استاد محمد رضا شجریان باز هوای وطنم آزوست 1 شادروان استاد فریدون فروغی گرفتار
2 بیژن بیزنی دوباره می سازمت وطن 2 شادروان استاد فریدون فروغی هوای تازه
3 قاسم جبلی غروب پاییزه 3 شادروان استاد فریدون فروغی خاک
4 شهلا سرشار خال هندو 4 شادروان استاد فریدون فروغی قاصدک
5 فرشاد عشق یعنی شکستن 5 شادروان استاد فریدون فروغی غوزک پا
6 هاتف الله الله 6 شادروان استاد فریدون فروغی تنگنا
7 سامی یوسف الله و الله به چند زبان مختلف 7 شادروان استاد فریدون فروغی نیاز
8  بابک اما این بازی عشقه 8 شادروان استاد فریدون فروغی ماهی خسته من
9 بابک  اولش گلایه کرد اخماشو باز نمی کرد 9 شادروان استاد فریدون فروغی زندون دل
10 بابک  چی شده اون همه احساس 10 شادروان استاد فریدون فروغی غم تنهایی
11 بابک من هنوزم که هنوزه پر از شعر حضورت 11 شادروان استاد فریدون فروغی دیوانه من
12 بابک حالا موندم تک و تنها تکو تکو تنها تنهایم 12 شادروان استاد فریدون فروغی آدمک
13  بابک حتی این ترانه ها درده منو دوا نکرد 13 شادروان استاد فریدون فروغی همیشه غایب
آلبوم شماره سیزده آلبوم شماره چهارده
ترانه هایی از بانو پوران  
1  پوران عشق منو رد می کنی با من چرا بد 1 همایون عشق یعنی شکستن
2  پوران می یام دره به دره می یام صحرا 2 همایون لالا لالا گله لاله
3  پوران ای عشق من ای زیبا نیلوفر من 3 همایون اون که یک وقتی تنها کسم بود
4  پوران زندگی راستی چه زود می گذره 4 همایون می دونی که بی تو میمیرم نباشی
5  پوران گل های رنگارنگ 5 همایون  
6  پوران و ویگن دیدم به چمن یاسمن 6    
7  پوران در پاکی چون دریایی , دریایی پر غوغا 7    
8  پوران زندگی آی زندگی خسته ام خسته ام 8    
9  پوران امروزو فردا کردم تا تو رو پیدا کردم 9    
10  پوران ملا ممد جان 10    
11  پوران و ویگن در باغ و چمن بزم طرب بپا کن 11    
12  پوران و ویگن شانه 12    
13  پوران صبح می شه شب می شه      
14  پوران عاشقی بد دردیه 13    
-


No comments:

Post a Comment